ويژگي هاي مبلمان اداري


مبلمان اداري مي تواند نماي کلي از فعاليت کاري را نشان دهد و شامل ميز مديريت، ميز اداري، صندلي اداري، ميز کنفرانس، ميز منشي، پارتيشن اداري و . است. زيبايي و استاندارد بودن دو ويژگي مهم مبلمان اداري است که همواره بايد در اين موارد دقت کرد. با توجه به فضاي اداره و سمت هر شخص مبلمان اداري متناسبي را ارائه مي دهيم که در ساخت آن از متريال هاي گوناگوني استفاده شده است. در انتخاب اين مبلمان بايد راحتي و آسايش کارمندان مد نظر قرار بگيرد تا رضايت آن ها جلب شود و محيطي سالم در اداره ايجاد شود.


مبلمان اداري


در انتخاب مبلمان اداري مي توان بر حسب سليقه و نوع فضايي که در اختيار داريد از انواع چوبي، في، شيشه اي و يا ترکيب اين ها استفاده کرد. ممکن است استفاده از اين مبلمان به دليل تغيير دکوراسيون داخلي و يا تغيير محل کار باشد و يا حتي براي آغاز به کارتان نياز به مبلمان اداري داشته باشيد. در هر صورت آماده هستيم مبلمان اداري استاندارد و شيکي را در اختيارتان قرار دهيم. از آنجا که مبلمان اداري در حفظ پرستيژ اداره موثر است و هويت اداره را نمايان خواهد کرد در انتخاب آن بايد دقت کرد. براي اينکه انتخاب مناسبي داشته باشيد انواع طرح ها را برايتان نمايش داده ايم. با توجه به ميزان فضا و نوع فعاليت مي توانيد اقدام به خريد ميز منشي، ميز مديريت، ميز کارمندي و پارتيشن اداري نماييد.




ويژگي هاي مبلمان اداري


پارتيشن اداري چيست


پارتيشن در لغت به معناي تيغه، جدا کردن و حد فاصل است. پارتيشن اداري به معني ديوار هايي است که اتاق هاي کارمندان را از يکديگر جدا مي کند و يا در بخشي از محيط کار براي انجام فعاليت خاصي قرار داده مي شود. از انواع پارتيشن چوبي يا شيشه اي مي توان در محيط اداره استفاده کرد که فرم هاي منبت کاري آن نيز موجود است. کارمند با قرار دادن پارتيشن اداري از رفت و آمدهايي که در اداره رخ مي دهد دور خواهد بود و مزاحمتي براي او ايجاد نخواهد شد. در واقع در محيط هايي که اتاق کمتري دارد مي توان با پارتيشن قسمت بندي بيشتري ايجاد کرد.


مدل هاي مختلف پارتيشن اداري


پارتيشن اداري به صورت تک جداره، دوجداره، کلاسيک، فريملس و وجود دارد که هر کدام ويژگي هاي خاص خودشان را دارند. در نوع دو جداره پنل ها به صورت افقي قرار داده مي شوند و شاهد عمق و وسعت در فضا خواهيم بود. در نوع پارتيشن کلاسيک روش هاي طراحي مدرن و هوشمندي به کار گرفته مي شود و زيبايي بيشتري به ارمغان مي آورد. در نوع فريملس پارتيشن قابل تنظيم خواهد بود که اين ويژگي سبب شده است بسياري از مشکلات احتمالي از بين برود. با اين نوع از پارتيشن اداري حتي در محيط هاي ناصاف هم مي توان کار را ارائه داد.


مدل هاي مختلف پارتيشن اداري


مدل هاي مختلف مبلمان اداري

با توجه به اينکه هر شخص جه سمتي دارد مبلمان اداري متناسب با فعاليت او ايجاد خواهد شد. مثلا براي ميز منشي به قرار گيري پرينتر، فکس، اسکنر و .توجه مي شود تا فضاي کافي روي ميز او وجود داشته باشد. براي اتاق مديريت با توجه به اينکه جلسات زيادي در آن برگزار مي شود از متريال هاي با کيفيت استفاده مي شود تا مناسب سمت او نيز باشد. مبلمان مورد استفاده براي کارمندان بايد راحت و استاندارد باشد و دسترسي به اسناد ممکن باشد. اگر فضاي اداره کوچک است از ميز اداري که فايلينگ و کشو دارد استفاده مي شود اما اگر فضاي کافي وجود داشته باشد از قفسه هاي جداگانه مي توان استفاده کرد.


مدل هاي مختلف مبلمان اداري


خصوصيات مبلمان اداري


به کارگيري استانداردهاي روز دنيا و متناسب با ارگونومي بدن از جمله خصوصيات مبلمان اداري است که اهميت بسياري دارد. اين دو خصوصيت سبب مي شوند سلامتي کارکنان حفظ شود. با توجه به اينکه يک کارمند به طور دائم در محيط کار از ميز و صندلي خودش استفاده مي کند مبلمان بايد از کيفيت بالايي برخوردار باشند تا بتوان تعداد روزهاي بيشتري از آن ها استفاده کرد و دوام بالايي داشته باشند. براي اين منظور بايد از مواد با کيفيت و مرغوبي در ساخت مبل ها استفاده کرد. پايه هاي مبلمان اداري بايد از استحکام برخوردار باشند تا در حين جابه جايي ها آسيب نبينند. اگر مبلمان اداري متناسب با فضاي کار طراحي شود فضاهاي خالي را پر خواهد کرد. با طراحي مبلمان اداري که همه اين ويژگي ها را برخوردار باشد و شيک و زيبا باشد در خدمت شما خواهيم بود. اگر اين موارد رعايت شود پيشرفت کاري را در محيط اداره خواهيم ديد.


قيمت مبلمان اداري


کيفيت عامل تعيين کننده در قيمت مبلمان اداري است. هر چه مواد مرغوب تري در ساخت مبلمان اداري به کار رفته باشد ماندگاري مبلمان اداري بيشتر خواهد بود. در مبلمان اداري با کيفيت روکش هاي طبيعي را خواهيد ديد و طراحي صندلي ها به صورت طبي خواهد بود. با توجه به موادي که در ساخت مبلمان اداري به کار رفته است قيمت مناسبي براي آن ها در نظر گرفته ايم. طراحي اين مبلمان به گونه اي است که براي قرار دادن وسايل با کمبود جا مواجه نشويد و سلامت بدنتان به خطر نيفتد چون طبق اصول ارگونومي طراحي شده است.




قيمت انواع مبلمان اداري


ويژگي هاي ميز اداري


ميز اداري بخشي از مبلمان اداري است که بايد اصول ارگونومي در آن رعايت شده باشد. طراحي اين ميز به گونه اي است که فضاي کافي براي فعاليت کارمند وجود داشته باشد. مي توان از ميزهاي کوچک و يا بزرگتر با توجه به فضايي که در دسترس است استفاده کرد. فايلينگ و قفسه ها از جمله مواردي هستند که بايد در ميز اداري وجود داشته باشند. طول و عرض ميز اداري مي تواند 120 در 80 سانتي متر باشد. استفاده از ام دي اف در اين ميز باعث مي شود هم استحکام و زيبايي داشته باشد و هم هزينه کمتري براي آن پرداخت کنيد. براي اينکه طول عمر مبلمان اداري بيشتر شود روکش هاي ملامينه و فرميکا به کار مي برند. با تهيه مبلمان اداري با کيفيت پرستيژ محيط کاري را حفظ کنيد.


ويژگي هاي ميز اداري


ويژگي هاي ميز مديريت


کيفيت و ظاهر ميز مديريت نسبت به ديگر مبلمان اداري بهتر است چون بايد مناسب اين سمت باشد. در طراحي اين ميز هم چنين اصول ارگونومي رعايت مي شود چون مدير نيز ساعت هاي زيادي را در پشت ميز خود مي گذراند. در طراحي اين ميز هماهنگي با ساير بخش ها بايد در نظر گرفته شود و استانداردهاي به روز دنيا در آن رعايت مي شود. به منظور زيباتر شدن اين ميز از يراق آلاتي استفاده مي شود که مناسب برگزاري جلسات و بازديدها باشد. طول و عرض ميز مديريت به گونه اي تنظيم مي شود که نيازهاي يک مدير مرتفع شود. براي طراحي مير مديريت به صورت اختصاصي و هماهنگ با محيط کارتان آماده هستيم.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مبلمان ,اداري ,استفاده ,بايد ,پارتيشن ,طراحي ,مبلمان اداري ,پارتيشن اداري ,وجود داشته ,داشته باشد ,اصول ارگونومي ,مبلمان اداري بيشتر ,مبلمان اداري متناسب
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Sean Gregory Jeanette موسسه دانش پژوهان گویای کریمان جهاد ادامه دارد ... زبان قرآن چه دلرباست هیئت انصار المهدی عجل الله وبلاگ شهراينترنت نیلو رایانه دندان پزشکی جدید تهران