انتخاب ميزهاي مديريتي


ميز مديريت نيز يکي ديگر از لوازم ضروري براي يک شرکت يا سازمان مي‎باشد. اتاق مديريت، همانطور که از نامش پيداست اولين قسمت يک شرکت يا سازمان مي باشد که نياز به تجهيزات خاص خود را دارد و حتي بايد در نوع خود بهترين باشد و کمي رنگ و لعاب بيشتري نسبت به ساير مبلمان هاي اداري داشته باشد مدير يک مجموعه چون ساعت بيشتري را در پشت ميز سپري مي کند ميز مديريت آن بايد مطابق اصول ارگونومي بدن انسان طراحي و توليد ‎بشود تا از ميزان آسيب ديدگي به بدن در طول روز کاسته شود.


اتاق مديريت، همانطور که از نامش پيداست اولين قسمت يک اداره يا شرکت است که نياز به تجهيزات خاص خود را دارد و حتي بهتر است کمي رنگ و لعاب بيشتري داشته باشد. ميزي که براي اتاق مديريت در نظر گرفته مي شود، بايد ويژگي هاي متمايزي داشته باشد. زيرا اصولا مديران کارهاي اپراتوري انجام نمي دهند اما قطعا ساعت هاي زيادي را پشت ميز سپري مي نمايند سايز ميز و رنگ ميز و راحتي آن بايد متناسب با فضا و محيط اتاق باشد. نکته اي که علاوه بر زيبايي در اين نوع ميزها اهميت فراوان دارد، احساس راحتي و عدم خستگي مديران در طولاني مدت مي باشد که باز هم فضا گويا با رعايت اصول ارگونومي اين نياز را برطرف نموده است. زيبايي و کيفيت از بارز ترين ويژگي ميز مديريتي مي باشد به همين خاطر شرکت فضا گويا، براي دسته ميزهاي مديريتي خود از يراق آلات برتر استفاده مي نمايد، معمولا طراحان آذران فضا نما با توجه به بازديد از فضا و دکوراسيون داخلي شرکت ها ميز مديريتي خاص و متفاوت طراحي مي نمايد و براي محقق شدن نياز مديران، ميزهاي مديريتي خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جديدترين استانداردها روز دنيااستفاده نموده است.




ميزهاي مديريت آذران فضانما



انتخاب ابعاد، رنگ و طرح مناسب ميز مديريت


کلن ميز‌هاي اداري داراي ابعاد مختلفي هستند و شامل ميز‌هاي اداري کوچک، متوسط و بزرگ مي‌باشند که براي هر قسمت از اداره بايد متناسب با ابعاد آن محل تهيه شوند. براي مثال ميز مديريت بايد داراي ابعاد بزرگ باشد تا تمامي وسايل،فايل ها و پوشه ها درون کشو و کمدهاي آن قرار گيرد و فضاي کافي براي گذاشتن وسايل شخصي مانند کامپيوتر، آرم شرکت و کاتالوگ ها را داشته باشد. همچنين در تهيه ميز اداري بايد به ارتفاع آن نيز توجه کرد تا خيلي بلند يا کوتاه نباشد. همچنين توجه به رنگ ميزهاي اداري و انتخاب رنگ مناسب بسيار مهم مي‌باشد زيرا فضا را به فضايي آرامش بخش تبديل مي‌کند و شدت خستگي افراد را کاهش مي‌دهد


ميز مديريت آيار


طراحي خاص در صفحه ي ميز مديريت آيار علاوه بر زيبايي بدليل داشتن انحناي مناسب دسترسي کاربر به سطح صفحه و امکانات محصول را اسان نموده است.


ميز مديريت آيار


امکانات ميز مديريت آيار:

يک عدد کنسول شامل درب و جاي Case مي باشد و ميز کنفرانس الحاقي آيار و همچنين کمد الحاقي آيار.

ابعاد اين ميز مديريت آيار{ارتفاع:75عرض:133.6طول:200}مي باشد.

ابعاد ميز کنفرانس آن{ارتفاع:75عرض:100طول:182.5} است.

ابعاد کمد ميز مديريت آيار{ارتفاع:180عرض:41.6طول:200} است و تنوع رنگ ميز مديريت آيار بسته به سليقه ي شما آزاد است.

ميز مديريت آلتاي

طراحي خاص در صفحه ي ميز مديريت آلتاي علاوه بر زيبايي به دليل داشتن انحناي مناسب دسترسي کاربر به سطح صفحه و امکانات محصول را آسان نموده است.


ميز مديريت آلتاي


امکانات ميز مديريت آلتاي:


دو عدد فايل در طرفين ميز مديريت آلتاي و ميز کنفرانس الحاقي التاي و يک کمد الحاقي التاي مي باشد.

امکان نصب الکتريک باکس را داراست.

ابعاد ميز ميز مديريت آلتاي{ارتفاع:75عرض:91طول:180}مي باشد.

ابعاد ميزکنفرانس آن{ارتفاع:72.5عرض:120طول:240}است.

ابعاد کمد ميز مديريت آلتاي هم{ارتفاع:190عرض:40طول:180}است و همچين در تنوع رنگ ميز مديريت آلتاي شما انتخابهاي متفاوت داريد.



استفاده از مبلمان هاي اداري چه تاثيري بر روي فضاي کار دارد؟



در جواب اين سوال، شما را با يک مثال همراه خواهيم کرد. فرض کنيد در جايي مشغول به کار هستيد که همه چيز نا مرتب و به هم ريخته است. هر آنچه را که نياز داريد پيدا نمي کنيد؛ يا در مثالي ديگر فکر کنيد، يک ارباب رجوع هستيد و به يک اداره و يا شرکتي مراجعه نموده ايد که محيط بهم ريخته و يا به دور از چيدمان و زيبايي خاصي مي باشد. در هر دو مثال آيا حس کلافگي به شما دست نمي دهد؟ مطمعنا چنين است، هر جايي و هر چيزي که بهم ريخته باشد باعث کلافگي و سر درگمي افراد مي گردد. تاثيرات مبلمان اداري با توجه به نظمي که به فضاي کار مي دهند در اينجا مشخص مي شود. در اين صورت هم ارباب رجوع از فضاي کار لذت مي برد و هم کارمندان آن اداره، در انجام کار خود به کلافگي و يا سردرگمي دچار نخواهند شد.


مزاياي و معايب استفاده از مبلمان اداري چيست؟



شايد بتوان گفت پاراگراف بالا در مورد يکي از مزاياي استفاده از مبلمان هاي اداري مي باشد. اما اين تجهيزات مزاياي مختلفي را به همراه دارد. يکي از اين مزايا، رعايت اصل ارگونومي است. با توجه به اينکه کارمندان ساعت ها در روز از اين تجهيزات استفاده مي کنند، بايد اين تجهيزات به گونه اي طراحي شوند، که کمترين فشار را بر روي ستون فقرات داشته باشند. در طراحي مبلمان اداري مدرن اين اصل به خوبي شناخته شده و در اين تجهيزات رعايت مي شود. از ديگر مزاياي مبلمان هاي اداري مي توان به نظم و زيبايي که به محيط مي دهند اشاره کرد. يکي از مزاياي استفاده از مبلمان هاي اداري بالا رفتن راندمان کاري مي باشد. در کل مي توان گفت استفاده از اين تجهيزات مزاياي زيادي را به همراه دارد. اما اگر بخواهيم به معايب آن اشاره کنيم مي توان قيمت آن را هدف قرار دهيم. مبلمان اداري هزينه سنگيني را بر روي دوش افراد مي گذارد. اما نکته مهم اين است که اين هزينه زياد با توجه به بالا رفتن راندمان کاري جبران خواهد شد.




ميز و صندلي در مبلمان اداري


در متون بالا به اين موضوع اشاره کرديم که مبلمان هاي اداري شامل گونه هاي مختلفي مي باشند. يکي از اين نمونه ها ميز اداري است. ميزهاي اداري مدرن با توجه به رعايت اصول ارگونوميک بسيار راحت مي باشند و افراد تسلط کاملي بر روي آن ها دارند. ميز هاي اداري شامل نمونه هاي مختلفي مانند ميز مديريت، ميز کنفرانس، ميز کارمندان و. مي باشند.


اما از ديگر نمونه هاي مبلمان اداري مي توان به صندلي ها اشاره کرد. شايد بتوان گفت مهمترين بخش اين تجهيزات صندلي ها مي باشند. اين اهميت به اين دليل است که افراد ساعت ها بر روي اين صندلي مي نشينند. همانطور که در بالا گفتيم اين صندلي ها بايد به گونه اي باشند، که کمترين فشار را بر روي ستون فقرات وارد نمايند. گفتني است صندلي در مبلمان اداري فقط به صندلي کارکنان محدود نمي شود. صندلي هاي که براي ارباب رجوع در اتاق هاي مختلف و راهروها در نظر گرفته شده نيز جزو اين تجهيزات مي باشد. نمونه هاي ديگري از اين صندلي ها، صندلي هاي اتاق کنفرانس مي باشد.


تجهيزات نظم دهنده در مبلمان اداري


از ديگر تجهيزات مبلمان هاي اداري مي توان به تجهيزات نظم دهنده اشاره کرد. پارتيشن اداري يکي از اين تجهيزات مي باشد. کاربرد پارتيشن ها در جدا سازي اتاق ها و فضا ها از يک ديگر مي باشد. اين پارتيشن ها در نمونه ها و طرح هاي مختلفي موجود مي باشند. يکي ديگر از تجهيزات نظم دهنده در مبلمان هاي اداري کتابخانه ها و قفسه هايي مي باشند، که معمولاً بر روي ديوارها نصب مي گردند. فايل ها را نيز نبايد از دسته مبلمان اداري مستثنا دانست. کمدهايي که با نام فايل در ادارات مورد استفاده قرار مي گيرند از مهمترين بخش هاي مبلمان اداري براي نظم دادن به اين محيط مي باشند.

چيدمان مبلمان اداري در فضا کار


يکي از نکات مهم بعد از تهيه اين تجهيزات، چگونگي چيدمان مبلمان اداري در فضاي کار است. هرچند مبلمان اداري که تهيه کرده ايد زيبا و شکيل باشند، اگر به قاعده چيده نشوند، ممکن است نه در زيبايي محيط کار تاثير نداشته باشد بلکه آن را بدشکل تر نيز بنمايد. افراد مي توانند براي اين چيدمان از افراد خبره استفاده نمايند.


نکات مهم در استفاده از مبلمان اداري


در هنگام خريد اين تجهيزات به کيفيت آن ها توجه داشته باشيد.

سعي نماييد از محصولاتي که امتحان خود را پس داده اند، بيشتر استفاده کنيد.

به چيدمان آن ها توجه نماييد و سعي کنيد از افراد خبره در اين امر استفاده کنيد.

به ارگونوميک بودن اين تجهيزات اداري توجه ويژه اي داشته باشيد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اداري ,مبلمان ,مديريت ,تجهيزات ,استفاده ,صندلي ,مبلمان اداري ,مديريت آلتاي ,مديريت آيار ,ارباب رجوع ,داشته باشد ,مناسب دسترسي کاربر ,انحناي مناسب دسترسي ,داشتن انحناي مناسب ,نامش پيداست اولين
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Nancy مقالات معماری و دکوراسیون دکلمه غزلیات حضرت حافظ Chris حسرت نامه کاری از مهران محمودپناه اکسیارت mahsangroup مرکزنیکوکاری امام جعفرصادق (ع)بخش سیوان مجرمان بی گناه ما مَردم ( We are people )